Sådana morgnar har man också ibland...




Dagen börjar inte alls speciellt bra idag om man säger så haha Jag spillde tandkräm på mitt linne när jag skulle borstade tänderna, hade en väldigt bad hairday och sen missade jag skolbussen som gjorde att jag var tvungen att cykla till skolan (2-3km) och det råkade ju såklart vara kraftig motvind. Man har ju haft bättre morgnar...Men som tur var bröts trenden och skola gick bra. Hade en väldigt ball musiklektion, jag och tre killar i min klass gick in i ett eget litet rum med gitarr, trummor, bas och keybord och lirade själva då alla kunde spela varsitt instrument väldigt bra. Himla kul de där!
Två lektioner till och luch sen var dagen slut och medvind på vägen hem med cykeln också. Nu väntas ett vist antal timmars plugg...inte så jippie!

Linne Italien
Chinos Gina Tricot
Sjal Second hand
Väska Italien
Jeansjacka Gina Tricot
Pärlarmband Ur & Penn
Grönt armband Kicks
Rosa armband gåva
Converse


Ha DE BäsT!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi har likadana chinos!<3

2009-09-02 @ 20:52:32
URL: http://marrifol.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0