Tjena mittbena!


Tröja och strumpbyxor Gina Tricot, kjol second hand avklippt, klocka och pärlarmband Ur & Penn, halsband Kicks, nitarmband Ica, annat armband från Marmalaid, väska Italien och Converse

Inget tvivel på att jag älskar att sluta 12.45, det som är värre är att min buss time:ar allt fel och totalt tar det 1 timme för mig att vara hemma....mindre kul det där.
Sprang 3 km i skolan idag och jag har inget att klaga på över min kondition (tur är väl det tanke på hur mycket jag tränar). Annars var det en lugn och chill dag i skolan.
Körde på mittbena idag, testade av en ren slump det igår och tyckte faktiskt inte det såg så förskräckligt ut...håret borde dock få vänja sig lite då det känns väldigt annorlunda.
Nu ska jag få något i magen, muffins frestar en i skafferi men får se vad det blir!


Passar jag i mitt bena?


Kommentarer
Postat av: stefan

Tja! länge sedan jag var inne såg att du lyckas bra under sommaren grattis och lycka till i div 1 under hösten. häls stefan

2009-09-16 @ 16:30:07
Postat av: Louise

Jag tycker du passar riktigt bra i mittbena, iaf på bilderna :)

2009-09-16 @ 21:51:36
URL: http://louiseson.blogg.se/
Postat av: kitt

jag tycker också du passar jättebra i mittbena

2009-09-16 @ 22:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0