Bag collection

Fick precis för mig att städa lite bland väskorna och kom då fram till att ooj....jag har ju en heel deel väskor...jag älskar väskor. Jag har elefant fötter (storlek 43) så jag kan knappt ha några skor, därför har jag liksom blivit överförtjust i väskor istället.
Så tänkte visa er allihopa faktiskt!


Fransväskorna som är klara favoriter.
Svart Lindex, Vit Italien.


Friis and Company.


Guess väska Åhlens och NYPD Lundbergs handskar och väskor.


Tre axelväskor och en kuvertväska.
Vit Gina Tricot, brun och kuvertväskan Second hand och "Chanel" Thailand.


Blommig Second hand, silvrig Bianco.


Båda rediga kopior från utlandet hehe:P


Blommiga väskan Second hand och Marimekko väskan budat hem på Tradera.


Brun Adidas väska.


Björn Borg väska och den andra rosa är en gåva.


Weekendbags...
Brun Second hand och den svarta är från Esprit i Malaysia.



Mitt senaste väskköp, en weekenbag som även är en rullväska, köpt i Italien.

Vilken/vilka är dina favoriter bland mina väskor?


Kommentarer
Postat av: Carro

Gillar framförallt väskorna som är second hand :D



Ps. Du har rätt många väskor, måste ja säga xD

2009-09-06 @ 19:15:50
URL: http://tullesarea.webblogg.se/
Postat av: Caroline

det var inte lite det ;)

gillar mest Adidas och Chanel väskan ;D

2009-09-07 @ 14:02:03
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Herregud vad väskor du har unge! Visste att du hade alla men har aldrig tänkt på hur jävla många det är, haha. Den nyaste är klart snyggast, gillar också den blommiga friis, cool ;)

2009-09-07 @ 22:06:14
URL: http://rebeckasdream.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har också utvecklat ett rätt sjukligt väskberoende...:P Men jag hittar ju aldrig rea-skor i min storlek! Kan ju typ inte impuls handla skor, tråkigt!

2009-09-08 @ 19:28:41
URL: http://marrifol.devote.se
Postat av: Lollo

gillar dina frans-väskor starkt! weekend-väskan var dock väldigt gullig oxå ;)

2009-09-08 @ 21:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0