BACK!



God morgon!

La mig 03.30 inatt och trots att jag fått lite sovmorgon är jag helt död (ps. tack Rebecka och John för alla trevliga sms och samtal som gjorde att min hjärna slogs på och jag vaknade hahah;) ).
Det blev en låååång låååång bussfärd hem igår men vi satt ändå där på bussen med vårt BRONS!! Vi tog bronset vilket kändes väldigt väldigt skönt. Så vi är trots 3:a  i Sverige så vi ska (och är) vara glada även fast förlusten om finalplatsen skar i hjärtat på en.
Nu ska jag hoppa på mig hoj ner till skolan, det kommer nämligen några som varit med under andra världskriget och berättar om det för oss och det vill jag inte missa.

Hörs sen sweeties!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0