Film gjord av mig och några tjejkompisar



Vikarien (filmen heter så) lär bli det bästa minnet från min skola.
Jag tillsammans med några tjejer spelade in en film i slutet av åttan som ett skolprojekt och den blev verkligen succé.
Jag vet den är lång (13 min) men om ni vill se något sjukt roligt som tex. en läskig våldtäktsman (våldtäktsmannen/vikarien spelas av mig) som åker runt på en rosa moppe eller 3 skrikande ungar i en bastu så kolla in den. Missa inte bloopersen i slutet!
Den är så klockren och så sjukt ball (hoppas ni förstår alla skånska, ibland tillgjorda dialekter).

Vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Emma

Fan vad ball haha! :D

2010-04-27 @ 16:26:01
URL: http://Kirkan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0