Köp tips i butik!

Körde inom Entré en snabbis igår och hann prova några riktiga godbitar.
Letade förbryllat efter en spetsklänning men slut hos alla de vanliga kedjorna men så i en liten udda affär hittade jag en nästan helt perfekt.
Spets, puderrosa (vit fanns också men var genomskinlig) och djupare ryggurringning.
Problemet var bara att den var för kort (oavsett storlek) för att ha som klänning och det är ju ändå klänning som jag helst vill ha den till....så jakten pågår men ett hett tips till er shortisar.
Finns på Naiya Fashion på Entré för 349kr.



Det här var det andra fyndet jag hittade (men inte köpte).
En riktigt snygg army jacka från Vila, trots att den var nersatt till 199kr tillät jag mig ändå inte att köpa den eftersom jag precis införskaffat mig en liknande (se här).



Kommentarer
Postat av: Paulina

Den jackan var riktigt fin!



Glad Påsk! (:

2010-04-03 @ 11:16:12
URL: http://paulinasuonvieri.blogg.se/
Postat av: sarah

fin trörja du har köpt =) är allt bra med dig ?

Hur går matcher na da ??

Glad påsk på dig =)

2010-04-03 @ 22:23:31
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0