SCANIA CUP I SÖDERTÄLJE!



Nu sticker vi (snyggingarna ovan) till Scania cup som är en tunering där det 12 bästa lagen i Norden bjuds in, vi är ett av dem och ska ge allt för att nå en toppplacering.
Tuneringen håller dessutom hus i Södertälje så det ska bli extra kul att komma upp dit och bekanta sig ännu mer med stället eftersom jag troligtvis kommer tillbringa mina kommande 3 år där.
Först en 6 timmars lång bilresa med ett par tvillingar, sen en grym turnering. Hur kul?
Internetet + datan hänger med men i och med många matcher tror jag dessvärre det inte kommer bli så mycket uppdatering (kanske lite uppdatering under bilresan).

hA DE bäsT!

GLAD PÅSK!


Kommentarer
Postat av: Sassa

God morgon gumman!

Lycka till i Södertälje och ge järnet!

Tack för påskägget till Hugo, han har redan kollat in det nu på morgonen!

Säg till pappa att köra försiktigt!

Ha en jättekul påsk......

Kram från Sassa och Hugo

2010-04-01 @ 07:43:23
Postat av: nadja

vill du ha fler besökare till din blogg? :). Gör då som jag gör och bli medlem på bloggtrafik! Statistiken höjs direkt!



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=viildare

2010-04-01 @ 20:12:03
Postat av: Basketball_Pat

Vi vill ha kvar Gothia Basket!

http://www.facebook.com/group.php?gid=109375569087271&ref=mf



Hoppas ni vill ha kvar elitbasket i södra Sverige. Eminente lagkapten Mattias Göransson lirade ju i skåne (helsingborg)

2010-04-02 @ 01:03:31
Postat av: Uffe FD P89 Malbas

Haha Chibbe hänger med fortfarande ser jag :D

2010-04-10 @ 17:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0