Ska det vara så svårt?



Efter att ha skrivit nationellt prov i matte fick vi 2 timmars ledighet.
Jag och Rebecka stack hem till henne och vi roades oss med att leta balklänning på nätet till mig, hon har reda hittat en jättefin som jag efter väldigt mycket tjat fick se (hon vill inte att någon skulle ha sett den).
Vi hittade även den här snygga ringen på H&Ms online shop som vi velat ha väldigt länge och skulle beställa den men det måste vara något problem i deras onlie shop för varför påstår de att vi har angivit någon rabatt  (som gör att man måste handla över 190kr) som vi inte har?
Helt sjukt, det går inte att komma vidare i online shoppen...någon som vet vad felet är?
Vi vill ju beställa våra ringar...;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att de har en minimigräns på 190 kr, alltså får ni inte beställa för mindre i ett paket. Det med rabatten menas med att OM ni har en rabatt så får summan som blir kvar inte vara mindre än 190 kr heller... Så tolkar jag det! :)

2010-04-22 @ 22:46:08
Postat av: evelinanana

håller med ovanstående. för det står EV. rabatt. inte ER rabatt ;) EV(eventuell)

2010-05-05 @ 21:56:42
URL: http://evelinanana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0