Spetsklänning



Då har man massa god mat (tårta m.m!!) och firas farmors födelsedag med släkten...Väldigt trevligt.
Nu har jag inte tränat på 6 dagar (har varit tvungen att vila) vilket känns som en evighet, samtidigt som det ändå har gått snabbt haha.
Men saknar det och jag undrar hur mitt liv hade sett ut om jag inte tränat, jag hade nog fastnat alldels för mycket vid datorn. Men imorgon ska jag i alla fall äntligen träna igen och till och med spela match =)
För på torsdags är det landslagsläger...

Bjuder på dagens kalas outfit!
Spetsklänning Bikbok
Ringar H&M och Glitter
Svart armband köpt i Italien
Pärlarmband Ur & Penn

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Super söt klänning! :)

2010-04-28 @ 19:12:52
URL: http://emilianicklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0