Träningsfrivecka :O :O :O :O!



Hallå hallå!

Det är måndag och bara måndagskänslan säger väl rätt mycket, skulle gärna haft helg lite till men lyckost som jag är har jag studiedag imorgon :D Måste dock i stort sett tillbringa heeeeeeeeeeela dagen med min so redovisning som jag verkligen inte orkat ta tag i innan. Känner verkligen nu när det börjar närma sig slutet (!!!!!) att jag är skoltrött, ingen lust/ork alls att ta tag i grejer, menmen bara lite kvar så bara att ta sig i kragen.
Denna veckan blir lugn för övrigt för den här veckan ska jag faktiskt VILA helt från träning, SJUKT! Vet inte hur jag ska klara mig men jag måste verkligen vila säger både min tränare och min landslagstränare och jag börjar även inse det själv. Man är ganska trött i kroppen eftersom det varit så intensivt nu på sistonde och jag måste hämta andan och återhämta mig men herregud vad mycket tid jag kommer få över den här veckan (fast kommer garanterat inte få brist på sysselsättning) !
Nu ska jag kolla lite vänner och sedan får gjort lite av so:n idag så jag inte har allt över mig imorgon.
Känns ju som jag har hur mycket tid som helst nu när jag inte ska träna så det blir även en del inlägg till idag så håll utkik!

hA DE bäsT!


Kommentarer
Postat av: sarah

hej gumman allt bra ??

vart hittar du allla fina saker ??

2010-04-19 @ 22:59:35
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0