Bildbomb!

Här har ni ett gäng bilder från Scania cup i helgen, charmiga som ocharmiga;)


Hahah...den här tillhör nog den ocharmiga kategorin eller?


Fick fixa och grejer med våra plast sängar.


Matilda fick plats i ett litet skåp (sådant som man har i skolan), förståligt att vi kallar henne Lillen ellerhur?


Sara i laget fyllde år och det firade vi med tååårta!


Fast många nöjde sig med chokladbullar;)


Fullständigt normalt.


Kommande bilder = posare på stan!


Bambi och jag tittandes (tyvärr inte spelandes) på finalen (F94) i Scania cup.


Mitt namn ropades upp i högtalarna och jag fick komma ner på plan och ta emot min All star team utmärkelse.


Älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0