Vad brukar du glömma?



Försöker med hela min kropp och själ få ner endast det nödvändiga i väskorna, packa så litet som möjligt (ska få in allt i en minibuss) men samtidigt inte glömma något. Känns väl sådär än så länge men tror jag ska lyckas...
När det är landslagsläger får man/ska man i stort sett bara använda neutrala kläder samt Sverige kläder som vi fått innan och lite som de ska dela ut på lägret. Så ska packa ner lite OS kläder från i somras (bl.a. se ovan).
Var va jag nu, tandborste, sport bh och........strumpor, oo shit hade glömt strumpor!
Aaa..hjälp mig med saker jag inte får glömma, vad brukar ni glömma?


Kommentarer
Postat av: Paulina

Basketskor, vattenflaska det är dom sakerna jag inte brukar tänka på bara för att jag tror att det är självklart.

så se till att ha med dig det i allafall ;)

2010-04-29 @ 19:47:33
URL: http://paulinasuonvieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0