Europeiska mästerskapet

Det har som sagt dröjt men här kommer äntligen en bildbomb från EM i Grekland som var riktigt riktigt kul.
Kan inte fatta att det bara var drygt en ynka vecka sedan jag befann mig där i 30 gradiga Grekland och spelade EM.
Nu har jag vilat från träning hela förra veckan eftersom EM och landslagssommaren varit påfrestande och vila är nödvändigt för att kunna få nya krafter och ladda batterierna inför säsongen. Det har jag gjort nu och idag var det min riktiga första träning med damlaget här i Södertälje. Det är mycket nytt jag måste lära mig så det tar ju säker lite tid men det ska bli riktigt kul och jag hoppas jag kommer utvecklas rejält.
Men åter till EM...Här har ni bilderna.


Glada i bussen på väg till match.


På dagarna roade vår fysio oss med lite lekar, bl.a. var en lek en foto tävling där vi skulle ta bild tillsammans med "ett lag" som skulle bestå av minst 5 människor från ett annat land (vi ville vara lite fyndiga och gick in i en affär och bad de som jobbade där ta på sig fotbollströjor).


Vårt hotellrum.


Roomie och jag<3


Chillade och fotade lite på våran balkong i värmen.


Man spelar 3 matcher på 3 dagar sedan vilar man 1 dag och sedan upprepas samma sak 2 gånger och på våra lediga dagar fick vi ligga vid polen en liten stund.


Chillades vid poolen andra vilodagen.


Damer U16 <3


Uppkastsituation mellan mig och en finska.


Hittade ett uuunnnderbart glass-ställe (käkade nog där runt 7-8 gånger)!


Jag och Sofia med vår goda glass, SPANA IN GETINGEN VID MIN MUN HAHA!


Glaaaaada tjejer efter vinst i sista matchen efter förlängning!


Snyggingar.


Prisutdelning i EM.
1. Ryssland
2. Kroatien
3. Frankrike


All star team. Den minsta mörka tjejen blev MVP.


Firade med lagen på vårt hotell på kvällen (bodde bl.a. med vinnarna Ryssland).


Kommentarer
Postat av: Ina

Åh...vilken häftig EM tid det var.......

jasså du tog på dig den röda "guldryskans" tröja med en gång......

Kul att hon ville byta med dig!!!!!

2010-09-02 @ 13:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0