Överraskningstjejträff :D

Igår skulle jag och Rebecka käka på Jensen´s Böffhus så vi bestämde en tid och sågs i stan.
När vi kommer dit är där och jag bara neeeej...Rebecka smiter oberörd förbi kön och jag bara
Jag: REBECKA! Det är fan kö, vänta!
Rebecka: Nä men koooooom!
Jag: Men vi kan ju inte tränga oss (viskade jag lite sådär snyggt)
Rebecka: Kooooom!
Jag: MEN!, ursäkta ursäkta (till övriga som stod i kön)
....och så kom jag förbi och fick då syn på två andra tjejkompisar som sitter vid ett stort bord och utbrister surprise!
Sen kom två tjejer till så det blev jättemysit med god lunch, skratt och skvaller med tjejpolarna, verkligen jättegulligt.
Sedan bar det hem till Rebecka där vi vräkte i oss kladdkaka som de så gulligt bakat (bra bröat Louise!) och hade det riktigt trevligt. Fick dessutom en jättefin present av Rebecka som jag ska försöka hinna lägga upp innan jag åker...


Söta Louise på Jensens.


Tog mig en funderare och de två andra ellinororna ser bara allmänt söta ut.


Charmigt.


Louise bröade kladdkaksformen OCH vispade grädde, riktigt bra gjort!


Riiiiiiiiktigt gott var det!


Tack tjejer!


Kommentarer
Postat av: louise

kul att min bröning av formen och vispandet av grädden uppskattades haha!

nu ska du banne mig få ett bra tips av en föredetta tjej(jag) som absolut inte kunde svälja tabletter och är sjuk med halsfluss väldigt ofta;)

du kan börja med att dela tabletterna och så sväljer du de med youghurt. det är liksom tjockare så man märker inte av de, sen kan du utöka med att äta en hel tablett, enkelt!



PUSSSSSSSSSSs

2010-08-04 @ 14:46:45
URL: http://louisehultemark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0