10 gånger billigare

Skopunkten 249kr.
Det blev ju tyvärr inga äkta Uggs australia för min del då de slutade att skicka de internationellt från shop.nordstrom.com. I butik hade de kostar ungefär 10 gånger så mycket som det här fejk varianterna nu kostat och dessutom så fanns inte min storlek i butik så det fick tyvärr bli ett par sådana här istället. Utbudet på fejk uggs i storlek 42 var inte heller jättestort men de här fick jag i alla fall tag på och hoppas att de håller. Det är ju så varmt och mysigt att gå runt med "uggs" på vintern.


Kommentarer
Postat av: alex

Jag hittade ugs från 'shepherd' på stan idag i strlk 42 :)

2010-12-04 @ 00:52:29
Postat av: Paulina

svar Alex: Jasså...Gud va bra fast nu har jag i och för sig redan köpt, men vilken affär var det i? kommer du ihåg vad de kostade? ;)

2010-12-04 @ 12:02:58
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: Alex

Inne p skoAugust, 1295 :- (trorja) :)

2010-12-04 @ 13:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0