Kyla!

Här i snökaoset kan man inte räkna med något. Min buss blev jätteförsenad så jag missade den lilla julavslutningen på skolan (inte värsta grejen men ändå). Var dock tvungen att åka till skolan ändå då jag glömt en bok som jag behöver. När jag skulle hem stannade jag och köpte lite julgott (pepparkakor, varm choklad och lussegifflar). Dumt nog glömde jag mina vantar i hallen imorse och jag har nog aldrig varit med om något plågsammare för händerna än att vara ute i denna kylan. Asså jag skämtar inte men på typ 200m hann mina fingrar nästan trilla av. Helt sjukt, har aldrig haft så ont och frusit så mycket om fingrarna (även fast jag knappt kände av dem). Fy fan asså!
Nu har jag precis myst med det här goda...Om ett tag blir det träning och ikväll väntar julklappsinslagning och städning av lägenheten (mindre kul asså!).

Kommentarer
Postat av: josefin

mysig lägenhet eller vad!! :D :D <3

2010-12-22 @ 01:15:27
Postat av: Ina

Shit att du glömde vantarna ...inga vantar i denna kylan......inte bra!!!!!

Var rädd om dina händer ..i dem vilar din framtid???!!!

2010-12-22 @ 08:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0