The game

Som jag kämpade på flyget/flygplatsen för att få hem det här haha.
Kass uppdatering på sistone, I KNOW! Men så blir det ibland...Kan istället nu berätta om Luleå matchen som jag inte gjort för er som är nyfikna. Vi spelade en jämn match där vi turades om att vara i ledningen. Men med få spelare i vårt lag och Luleås breda trupp och säkra 3 poängare orkade vi inte riktigt fullt ut och förlorade med 8 poäng. Vi kunde spelat bättre och missade som lag ganska mycket men tyvärr inget att göra åt saken nu. Jag är däremot ganska nöjd med min insats (bilden beskriver rätt bra, fick matchen lirare, första gången i ligan så lite extra glad haha) men i och med förlust så hade det inte så stor betydelse. Nästa match är på onsdag, mot Kvarnby. Sista matchen innan juluppehållet. Ska bli riktigt kul och hoppas vi kan avsluta på ett bra sätt innan vi får några dagar skön, förtjänad och värdefull vila.


Kommentarer
Postat av: Ina

Grattis kära du för en bra insats.....så kul, matchens lirare för 1:a ggn i ligan efter 2 månader!

Strongt!

2010-12-21 @ 15:01:02
Postat av: abbedissan

Bra gjort Paulina. Framför datorn var det så spännande sundtals och vi höll alla tummar.Vinn nu sista matchen i morgon så blir den korta ledidgheten skön. Vi ses. Kram abbedissan

2010-12-21 @ 17:17:55
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0