HTC!

Här har vi då förklaringen varför det inte blivit någon bloggning idag. Skickade mms blogginlägg som vanligt från mobilen men då min rosa Sony Eriksson T700 numera är historia och jag inte installerat mms inställningarna på min nya HTC Touch Pro som jag så snällt fick (sjukt!) av min gamla tränare så funkade det inte. Den satt jag dock och pillade med under tågresan och har nu börjat fatta lite mer hur man använder den...Fast fortfarande lite tant varning på mig när jag skickar sms.

Vilket fall som helst så har jag nu anlänt i Södertälje efter skön och behövlig vila och ledighet med familj och vänner i Malmö. Jag har nu kommit "hem" till min lägenhet här i Södertälje och jag trivs så bra här så det känns så bra...Träffade lite landslagstjejer idag som jag inte sett på länge som var jättekul. Har fått en del frågor angående om inte jag är kallad till landslagslägret som är just nu men jag tillsammans med landslags coachen, min coach och klubben bestämde att jag inte skulle vara med där eftersom det varit mycket speltid för mig i ligan och har många många matcher och slutspel som väntar och då var detta enda tillfälle att få andas lite och få lite vila så fick det bli så. Sedan hade jag knappt fått komma hem annars om jag skulle varit med på lägret utan kanske inte kommit hem förr än i april och det är också viktigt att få andas lite och komma hem för att kunna prestera och ladda...Så så ligger det till. Hoppas på att jag ska kunna vara med på nästa landslags läger såklart.
Nu måste jag sova, GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, kan inte du videoblogga någon gång? :)

2010-12-30 @ 15:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0