2010!

Nyårsafton idag och jag ser framemot en kul dag/natt/kväll här i Södertälje.
Vilket år 2010 har varit, 2009 var grymt med min basket men 2010 toppar detta asså. Hur blir 2011 tro? Ett SM guld med Telge och 2011 toppar 2010!
Det har hänt så mycket det här året...
Jag har varit på massa landslags uppdrag, spelat Baltic cup, Nordiska mäterskapen, turneringar i Italien och Frankrike och sedan avslutat med ett EM i Grekland. Förutom landskamper så var sommaren mysig med familj och mitt gamla basketlag i stugan och passade även på att umgås med mina kära Malmö vänner innan jag åkte.
Jag avslutade också några fina år i högstadiet med klass 9E på ett bra sätt och gick ut med bra betyg.
Sedan har jag flyttat 50 mil själv upp i landet och bor i egen lägenhet. Jag har också debuterat i ligan, fått mycket uppmärksamhet i media med min basket och presterat "bra" i ligan. Jag trivs verkligen i mitt lag också även fast jag är Rookie (bilden där jag ser ut som ett spöke är från Rookiefesten haha) och får "slita" (haha)!
Att flytta till Södertälje har känts helt rätt (och känns) och jag har träffat så många underbara människor som jag trivs med. 2010 har helt enkelt varit ett mycket bra år!
Men jag ser framemot 2011...Mycket spännande saker framför mig...Så 2011, here we go!

GOTT NYTT ÅR KÄRA LÄSARE!

Kommentarer
Postat av: fanny

Så fin du var på nyyyååårrr!!!! SAKNAR DIG..

har din mamma berättat om bloggen? hahah svara i fb! pusss på dig

2011-01-02 @ 16:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0