Vardagslyx

Handen på hjärtat så är det inte ofta jag lagar "god" mat till mig utan oftast blir det snabbt med pasta och något till det innan träningen för det ger mycket energi och går fort att laga.
Idag hade vi däremot vilodag och då jag tog livmoderhalscancer spruta idag valde jag att inte skjuta extra utan ta det lugnt bara då man helst inte ska anstränga sig så mycket.
Så efter att varit en runda på stan och köpt lite julklappar stack jag hem och städade och lagade sedan god mat i form av klyftpotatis (skulle haft några minuter i ugnen till jag VET), kycklingspett (vet inte varför såsen ligger utspridd på tallriken) och beanesås (nej det är inte för mycket, det är gott) till middag. Förenklat sagt så kan jag väl säga att det smakade bättre än det ser ut. Nu sitter jag och käkar chokladbollar som jag också gjort. Nice eller nice?


Kommentarer
Postat av: rebecka

låter lite som menyn du och jag fixade ;)

riktigt bra blev du på skolfotot också!!! :D

saknar dig, ska ha födelsedagsfest imorgon, känns helt fel att du inte kommer :(

2010-12-09 @ 15:48:23
Postat av: Ina

2010-12-09 @ 16:29:44
Postat av: Ina

åh.....så huslig och duktig du är. Ser riktigt gott ut !

2010-12-09 @ 16:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0