07:30 - FYS


Man kan ju undra vad denna snubben tar i bänkpress?


07:30 var jag redo för fys imorse. Vill man satsa på sin sport så är det mycket energi och jobb som krävs.
Har gjort ett "avtal" med min skola om att jag ska få lov att vara "ledig" 4 timmar/vecka (morgon tid) och kommer då vara tillsammans med basketgymnasiet och träna fys. Kan tyckas skönt att slippa lektioner men är väldigt intensivt och ansträngade med träning tidigt på morgonen, bussresa till skolan plus att jag ändå måste ta igen det jag missar. Men kul och något som jag verkligen måste träna så det är perfekt!
Hahah
kände dock mig sämst när jag tog stången (utan vikter) i bänkpress (typ 10kg) haha, men det är därför jag måste träna och det ska garanterat förbättras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0