Vad sjunger kinesen?



1. Kinesen är jag
2. Jag är SÄMST på låttexter (gör typ om texter till mummel och egna ord)
3. Det är FETT svårt att sjunga med hörlurar
4. Jag har gett mummel ett namn!
5. Rapp låtar är inte rätt genre för min otroliga sångröst
6. Älskar musik därmed mina ej så normala rörelser (kan inte låta bli att leva mig in i det).
7. Själv tyckte jag det lät fantastiskt i mina öron (hörlurar), synd att det inte var lika vackert utåt.
8. Stor brist på sysselsättning i bilen
9. Aldrig hört låten (fast kan inte garantera att det hade varit så mycket bättre även fast i fall jag hade det)
10. Kan ni urskilja NÅGOT ord av allt mitt mummel blandat med min härliga skånska?
11. Jag skrattar åt mig själv


Kommentarer
Postat av: anna

Hahah,"jag har ju aldrig hört låten människa !" Brrraaa jobbat Pau !:D

2010-02-17 @ 14:44:40
Postat av: Marina

ja .....va kul......jag vet precis vilken låt det är!

2010-02-17 @ 16:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0