10,5 timmes sömn och jag är trött..what!?



Hallå hallå!

Hemma från skolan idag också. Sov 10,5 timmar i natt men trots det känner jag mig trött och hängig.
Trodde jag skulle må bättre idag än vad jag gjorde igår och sedan vara fitt for fight imorgon i skolan men för tillfället känner jag mig som igår, ingen ork alls, hängig, lite huvudvärk och ingen aptit.
Det var år sedan jag åt så lite som jag gjort de här dagarna (levde på lite ris och en frukt de första dagarna och brukar vanligtvis äta väldigt mycket i och med att jag tränar) och det här var precis att jag fick i mig till frukost (även fast frukosten var ganska så normal stor, men jag brukar aldrig ha problem med att äta två mackor). och med att jag tränar) och det här var precis att jag fick i mig till frukost (även fast frukosten var ganska så normal stor, men jag brukar aldrig ha problem med att äta två mackor).

Ha de bäst!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!



Hur är det idag? :D

Vad lång du är :O

2010-01-28 @ 13:50:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0