citycity


Imorgon blir det ännu en lång dag, skola, stan, pianolektion och sedan träning.
Ska ta mig en sista titt om det finns någon rea kvar där man kan fynda (dock första reatitten för mig då jag inte hunnit gå på rean innan). Ska även försöka få tag på ett par uggs, har lyckats bli någon sorts uggsoman då det nu är mitt tredje par jag ska inhandla på två vintersäsonger. Men så är det när man i normalt sett har 43 i skor och stänger inne dem i 41, då vill stortån titta ut tillslut ;)


Ps. Jag är lycklig, mitt bussproblem (med att min väg är avstängd i minst 8 veckor och att jag måste ta bussen 07.15) har löst sig, jag kommer nu åka med grannen 07.50, LYCKA (SOVMORGOOOON)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0