BalticBilder

Vi har varit 60 sjukt sköna människor som jämt och ständit gått runt i Sverige overaller och som representerat Sverige landslag tjejer och killar i åldrarna 16 & 18 (jag var med i U16) i basket och spelat Baltic cup.
Det har inneburit att vi mött Estland, Lettland och Finland.
Är så himla kul att åka iväg med landslaget och detta var för min del nu tredje gången (dock inte med samma lag).
Det var riktigt kul och här har ni lite bilder...


Buffén på båten på väg dit. OBS! Inte bajs jag äter utan wonderful chokladmousse.


Ute i kylan väntan på vår buss till hallen för att spela match.


Lite bilder från omklädningsrummet innan match!!
TAGGADE TAGGADE!



Bjuder från denna fruktansvärda bild haha;)


GAMETIME!


The Swedz!


Hahha några tjejer som sjöng kareoke på båten på väg hem;)

Det gick sådär för oss när det gäller spelandet, vi vann 1 match och förlorade 2. Men jag är helnöjd med min insats, jag vann skytteligan och returligan plus blev bästa spelaren så jag är verkligen nöjd över min insats.


Kommentarer
Postat av: amalia

2010-01-07 @ 15:04:26
URL: http://lundatjej.blogg.se/
Postat av: sarah

ni värkar ha kul ni tjejer =)

men hur går det da =) på matcher da

2010-01-08 @ 20:16:50
URL: http://klarahs.blogg.se/
Postat av: frida

Där är ju Jonna! :P

2010-01-18 @ 21:54:43
URL: http://litentenakre.devote.se
Postat av: Anonym

ser ut som om du äter diareé :)

2010-01-19 @ 16:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0