Från touchen på hollet!

Halllå!! Skriver från min iPod touch i sängen här på hotellet i Tallinn. Har spelat två matcher och har tyvärr förlorat båda, men har en match kvar imorgon som vi ska göra allt för att vinna. Det har gått ganska bra för min del då jag tex ligger tvåa i skytteligan (ska försöka vinna den med de poäng jag ska försöka göra imorgon). Efter matchen väntar båtresa med en buffé där det ska frossas:D Matchstart imorgon 09:00 (estisk tid) så behöver sova nu . Hörs när jag kommer hem !! Ha DE bäsT!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Håller alla tummar, hälsa ma & pa!

2010-01-04 @ 22:15:39
Postat av: Matilda Edrén

Har följt era matcher på nätet! Synd med förlusterna där men härligt att ni vann över Finland :) Du verkar ha gjort lysande insatser enligt statistiken (Y) !



Kramkram

2010-01-05 @ 13:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0