Mot Tallinn



Bye bye Sweden, nu bär det iväg mot Tallinn. Baltic cup  ska spelas med landslaget som jag precis var på träningsläger med och blev uttagen till (min egen ålder U16).
Tre matcher ska spelas och det ska bli riktigt kul!
Kommer bo i min Sverige overall (som jag lånar) för det är i stort sett det enda vi kommer få gå runt i efter matcherna eftersom vi ska se likadan ut så det har faktiskt (typ för first time) inte varit så svårt att packa.
Här (<---länk)  ska ni kunna följa matcherna med live statistik.
Om det finns tillgång till internet på hotellet kan det bli att jag kanske uppdaterar något från min Ipod annars hörs vi om några dagar igen!

hA DE BäsT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0