vittigen



Hallå hallå!

Kändes underbart att åka hemifrån 07:50 idag (istället för 07:15 som jag egentligen skulle vara tvungen att åka nu i 8 veckor). Lite mindre underbart var att Malmö blivit vitt igen, jag som hade hoppats på vår nu i vårt avlånga land.
Efter skolan drog jag in till stan vilket resulterade i kass shopping, där var en del rea kvar men det blev stressigt för min del då jag skulle hinna till pianolektionen. Tunga väskor i handen, stressad och varm är ingen bra shopping metod heller. Hade min pianolektion och sedan körde vi inom Mobilia (ett köpcentrum i Malmö). Skulle egentligen bara kolla något till mamma men det slutade med en hel del shopping inne på Kappahl, lite smått och gott och behövliga grejer.
Blev ändrade planer med träning så nu ska jag iväg och träna, visar grejerna sen och vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0