Hett hett i Sverige och nu väntar hett hett i Nice




Svensk sommar när den är som bäst...En riktigt het dag ute på sjön med båten, solning på däck, badning från båten och picknick korgen packad har det varit idag, kan knappast bli bättre? Hur underbart som HELST! Det blåste dock en del på sjön (men det var nog de varmaste vindarna jag i Sverige skådat) men det var jag bara tacksam för, annars hade man nog dött av värmeslag eller något.

Nu är det som så att jag sticker på landslags läger/turnering imorgon. Först två dagar i Södertälje (läger) och sedan bär det av till Frankrike till Nice för att spela en turnering där mot Turiket, Ungern och Frankrike...Ska bli riiiiiiiiiktigt kul och riiiiiiiiktigt nice.
Som ni förstår så kommer det bli svårt med bloggningen men ska försöka höra av mig så mycket det går.

Ha det fint i det underbara vädret så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: sarah

fina bilder riktigs svensk väder haha

2010-07-12 @ 21:04:18
URL: http://klarahs.blogg.se/
Postat av: Angelika

Vilka härliga biler =)

2010-07-16 @ 17:46:17
URL: http://angemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0