Turnering i Nice

Frankrike resan i Nice med landslaget var riktigt kul...Vi mötte på riktigt tufft motstånd och förlorade tyvärr alla matcher men det var väldigt lärorikt och viktigt för oss inför kommande matcher och framförallt inför EM som börjar närma sig rejält.
Här har ni en hög bilder från vår resa...


Hela gänget precis anlänt till Nice.


Första dagen hade vi endast 1 träning och ingen match så då passade vi på att bada en stund.


Underbart klart och varmt vatten.


Evelina (även min roomie) och jag, redo för att tillbringa kvällen Nice då det var Frankrikes nationaldag.


Evelina, Gabriella, Evelyn, Raushan, jag och en sköön guldsnubbe.


Evelina är så liten och söt att man vill äta upp henne;)


Massa fyrverkerier på Frankrikes nationaldag.


Sverige kläder blandat med bikinis och strandklänning...


Jordgubbar och smält mörk choklad...SJUKT gott!


Jag och guardsen redo för match!


Hallen vi spelade och tränade i.


<3


Jag och Signe med vår 4:e placerings pokal haha;)


Sedan var det avslutningsmiddag med alla lag vilket var riktigt kul med god mat och dans. Här är vi tillsammans med fransyskorna.


På flygplatsen på väg hem...


Sista stunden i den underbara värmen i Nice.


Kommentarer
Postat av: ida

Ser ut som ni har haft det skit gött! :D

2010-07-22 @ 18:43:57
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0