Hello!



Sorry för gles uppdatering men 5,5 timmars sömn förklarar väl rätt mycket. Åkte minibuss till 01.15 igår natt (det tog en väldans lång tid att komma hem från Arvika) och morgonen idag inleddes av missförstånd som jag gjorde att jag fick mig en liten (3km!!)  trevlig cykeltur i motvind på skumpig väg.
Har tränat och ligger utmattad framför Hollywoodfruar..Imorgon blir det morgonträning, piano och träning.

hA DE BäsT!

Ps. Jag och 2 andra tjejer i mitt lag blev intervjuade av Radion idag, resultat kommer imorgon och jag hoppas kunna hitta någon länk.


Kommentarer
Postat av: Lorena

tittade också på hollywoodfruarna igår =)

2010-03-23 @ 12:52:56
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0