SÄMSTA EVER!

Hallå! En grymt sur förlust blev det idag, kan inte med ord beskriva hur surt det var. Chansen för oss att ta oss vidare var om vi vann idag och ett annat lag skulle slå ett lite bättre lag. Vi gjorde så gott vi kunde i vår match men det var som att spela 5 mot 7 spelare. De två domarna som dömde kom från vårt motståndar lags ort och dömde katastrofalt. Man ska aldrig skylla en förlust på domarna men i detta fallet var det verkligen det. Har aldrig varit med om något sådant här grovt, visst har man haft dåliga domare men till och med sekretariatet sa att det var det värsta de sett. Det var säkert 15 olika tillfällen som motståndarna faulade (betyder att man håller i ngn eller slår ) mig men som inte dömdes. Det var bara mina tillfällen sedan hände samma sak med många andra i mitt lag också. Grejen är också att det där laget som skulle vinna över ett lite bättre lag för att vi skulle ta oss vidare vann stort. Matchen handlade om en plats i Final4, alltså omgången med semifinal/final med de 4 bästa lagen i u20 Sm. Och vi skulle verkligen varit ett av dem...usch, än en gång jag vet att man aldrig ska skylla på domarna men det går inte att undgå i denna match. De var så orättvisa, de var KATASTROF och anledningen till att vi inte spelar Final4 om ngn vecka :( Nog om matchen, tror ni greppar min frustration ganska bra haha;) SJ klarar inte av snö så har fått tåg utbytt till buss så sitter i trång buss från Götteborg till Malmö. Lyckligt nog så råkade det vara trådlöst nätverk på bussen så bloggar från min Ipod touch;) Lär vara hemma vid 20-21 och då väntar troligtvis filmtittande med Becka efter som jag har studiedag imon (THANK GOD). Nu ska jag försöka förtränga min hunger och sova lite, plugga lär jag inte få mig själv till att göra. Hörs när jag är hemma !

Ha DE BÄst!

Ps. En väldigt rolig och positiv grej bland allt det har negativa är att jag blev utsedd till All star team , innebar att de tog ut de 5 bästa spelarna bland alla 4 lag denna SM omgång och jag blev en av dem. Riktigt kul!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0