Sittande på tåget mot Karlstad. Bl

02c7f17f397a5ea015370cf5c9b3dcbe.png

Sittande på tåget mot Karlstad. Blev värsta krånglet med tåget, hur kan SJ behöva ställa in tåg bara för att de är någon minus grad? Vilket fall som helst så löste det sig och vi slapp buss. Fick gjort det jag ville i skolan men sitter ändå o pluggar lite på tåget,är en sådan lång tråkig resa så varför inte göra den ännu tråkigare?Med lite musik funkar de. Mitt knä är bättre än igår men jag har fortfarande ont, så det blir till att bara köra,vi har iaf inte match idag.Vi hörs! ha De BäST!


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tänkte bara fråga om du vet hur man gör för att menyn ska sluta efter länkarna, som kenza har på sin blogg, vet du hur man gör det? :D



KRAM

2010-03-06 @ 17:37:48
URL: http://ssaaralouise.blogg.se/
Postat av: Caroline

är det iphone elr ipod touch? :D

2010-03-06 @ 22:44:21
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0