Landslagsklumpeduns!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Hemma från ett riktigt nice landslagsläger (trots att det varit jobbigt såklart).
Har ont i hela kroppen, mest p.g.a. min otroliga klumpighet då jag och några tjejer i de andra landslagen fick för oss att köra dunkgömme (burken som ni stockholmare kallare de) mellan träningarna. Då lyckades jag givetvis ramla som ett litet barn och skrapa upp mina knän rejält (var på sådant löparbana golv) och stuka min handled. Så sjuuuuuukt osmidigt så det finns inte.... Men jag överlevde de sista träningarna med lite tejp. 
 Man är så inne i sin basketvärld under sådana här läger och tycker det är så himla roligt så tanken på att jag har muntliga nationella i engelska imorgon är hemsk (är skitnervööösss för tycker de är skitsvårt att snacka på engelska sådär), uusssch.

Sov sött! Berätta mer imorgon och svarar även på era frågor!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0