Beredd på att bli "död"! ;)


Har nog siktat in mig på något par av de här, fast vilka? Vilka tycker du?
Alla finns här!


Fy jädrans vad jag är taggad men fy jädras (fin svordom va förresten haha) vad jag kommer döö....Har fått ett löpprogram nu som jag ska följa för nu ska jag verkligen träna upp mig ordentligt så att jag ser till att vara i toppform den 10 augusti då EM är i Grekland.
Vill verkligen prestera bra då och mäta mig med de bästa i Europa (min ålder detta året!).
Ska nu de 3 kommande veckorna springa 7-9km 3 gånger i veckan. Ska sedan efter det köra 70/20 och 30/10 intervaller (ggr 10) 3 gånger i veckan. Sedan givetvis då vanlig träning och gym 3 ggr i veckan!
Börjar redan imorgon 08.00 med en trevlig liten runda på 7-9km. Ska göra allt de här så sjuk bra som möjligt för det blir super iför i sommar och inför min nästa säsong i ligan till hösten.

Fick även en liten roligt uppgift av Amanda från Södertälje idag...Ska kolla ut skor jag vill ha till nästa säsong i Södertälje på Nikes hemsida (som klubben betalar). Hahah riktig lyx men när man väl får sådan lyx blev det helt plötsligt väldigt svårt att bestämma sig...


Kommentarer
Postat av: Basketball_Pat

Jag har själv designat mina basketskor med NIKE ID.



Där kan du välja färger m.m och skriva ditt namn på dina nike skor !



Eftersom du e DAMLIGANs/Landslagets next superstar så tycker ajg SBBK ska köpa NIKE ID. De e dyrast ,eftersom du designar dem själv. Så se hur Boston Celtics spelarnarna har pimpat sina Nike skor. De har ju grön/vit precis som SBBK.



http://store.nike.com/index.jsp?country=SE&lang_locale=en_GB&sitesrc=EMEALP&l=shop,women#l=shop,pwp,c-300/hf-788+791/t-Women's_Footwear

2010-05-25 @ 15:53:39
Postat av: Paulina

De vit/guldiga var riktigt snygga.



Är EM i greklnad i år?

Oh vad kul, jag som e halv grek kanske har tur att se någon sverige match då jag är där hela sommaren (:

Är det i Aten det är i eller? :D

2010-05-25 @ 17:50:39
URL: http://paulinasuonvieri.blogg.se/
Postat av: sarah

okok så du har fullt upp nu =)

När flytara u da =)

2010-05-25 @ 18:38:42
URL: http://klarahs.blogg.se/
Postat av: sarah

aj da inte kul med foten där =/ hoppas det blir bar snart hehe =) kram

2010-05-25 @ 18:39:52
URL: http://klarahs.blogg.se/
Postat av: Bea

De med blått var sjukt snygga! :)

2010-05-25 @ 19:57:03
URL: http://beasplace.blogg.se/
Postat av: matilda sawo

Dom längst upp till vänster!

2010-05-26 @ 09:36:23
Postat av: Anonym

Guld / vita utan tvekan!

2010-05-26 @ 18:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0