Hjälp mig att välja färg!!!

Ska beställa hem ett par sådana här sköningar att ha på fötterna nu när minusgraderna börjar komma...Lika bra att köpa ett par ordentliga, fejk uggs som finns hos många vanliga butikskedjor går oftast bara sönder och dessutom finns de inte i min storlek. Tycker även att de här var riktigt snygga och annorlunda med snygga knappar, dessutom kan man vika ner dem och få dem till en kortare modell...Då återstår bara färgvalet, hjälp mig?! Detta är verkligen alltid det svåra problemet hahah...Gillar de sandfärgade (ljusaste) riktigt mycket men risk för att de blir väldigt skitiga fort kanske...eller? Någon som har sådana här som vet?
Uggsen går att köpa på shop.nordstrom.com.

Vilken färg tycker ni jag ska köpa?


Kommentarer
Postat av: Alexa

Tycker att dom gråa är riktigt snygga :)

2010-11-22 @ 15:55:51
Postat av: kitt

jag tycker de mörkaste är de mörkgrå eller svarta eller de bruna passar till allt .

idag fyller lias ett år vi firade honom igår söndag.

får se om vi ses till helgen när mammai o pappi komer upp kram kitt

2010-11-22 @ 22:55:19
Postat av: rebecka

de två översta är snyggast ju :) men tänk på att det är saltet som ger störst och svåraste fläckar, så därför är det kanske smart med ett par ljusa? :)



ska laga carbonara snart, hihi! :D

2010-11-23 @ 16:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0