Idag är min första match i Telge kläder...


Bild under en träning som tidningen LT tog.

Idag är det SM!!!!!!!! Kommer spela en match i U18 SM och två med U20 och det ska bli grymt kul.
Idag kommer det bli min första match i Telge kläder och jag kommer även spela mot mitt gamla älskade Malbas lag. Kommer kännas RIKTGIT konstigt men ska ändå bli kul. Ska bli så sjukt kul att träffa alla.
Nu måste jag fixa "matsäck" som jag ska ha med mig mellan matcherna (tror snart jag har slagit någon sorts rekord på hur många gånger man kan koka pasta i veckan).

Ha dE bäST!


Kommentarer
Postat av: Maggan har sitt eget Hawaii (oftast)

Orkar du med att spela så mycket och i två lag? Eller är ni samma spelare, eller hur kommer det sig att det blir både U18 och U20? Blir det inte splittrat att spela med olika spelare, eller?

Håller tummarna i vilket fall som helst!

Go Palle GO!

2010-09-18 @ 11:23:12
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Tina

Såg den matchen! :D

Postat av: maaja

mycke fin bild :D

2010-09-19 @ 22:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0