Status, klassfoto och morgondagen.


Spets tunika Bikbok, jeans Miss sexty, ringar utomland/H&M, fjäderörhängen Ur & penn och converse.

Hello!

Ligger smått död och utmattad i sängen efter kvällens träning. Har stoppat i mig lite mat och ska snart bege mig in i boken värld och läsa min svensk roman "Saknad" som jag lånade idag inför ett skolarbete.
Idag var det klassfoto, något som man egentligen aldrig ser framemot men som jag innerst inne tycker är kul, speciellt eftersom man kan sitta och studera varenda människa sedan i katalogen och även kul för sen i framtiden att ha. Man får väl hoppas att man fastnade på bilden, det vore ju kul att bli bra för en gång skull nu i gymnasiet...Outfiten var i allafall ungefär den här som bilden visar ovan. Bilden är från igår kväll haha när jag provade lite (man tager vad man haver, har man ingen helkroppsspegel så använder man sig av kameran).
Imorgon blir det "sovmorgon" då vi inte börjar förr än 09.15 (wihoo) men då ska jag stå redo med löpdojorna för ett löppass ;)

hA De bäST!


Kommentarer
Postat av: maria

gillar tröjan!

2010-09-15 @ 21:04:45
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0