Vandring i skogen

Hallå!

Ojojoj alltså...Nu är jag äntligen hemma från vår lååånga vandring i skogen med klassen och paralellklassen.
Har fått ett tiotal myggbett, träningsvärk i ryggen efter att ha gått och burit en stor ryggsäck genom skogen för backar upp och ner i drygt 1,5 mil samt en stinkande röklukt i alla mina kläder
efter gitarr-allsången runt bransan igår.
Kan inte säga något annat än att det har varit ganska långtråkigt att gå (vandring är INTE min grej har jag fått bekräftat) men med härliga människor runt omkring så har det varit ganska kul ändå.


Mitt i vandringen.


Haha Mattias och sina vääältränade axlar;)


Matstopp där vi fick laga pasta carbonara på trangiakök.


Tack o lov att jag fick lånat ett par gummistövlar för det var väldigt mycket lera i skogen så vi balanserade på plankor...


Hahah Gabbi tappade dock balansen och blev lerig haha;)


Allsång kring brasan.


Hahah här har vi några som givetvis inte lät Nutellan stanna hemma;)


Min "lilla" klass ;)


Kommentarer
Postat av: Maggan har sitt eget Hawaii (oftast)

Ser jobbigt ut...övernattade ni ute?

Är du enda skåning i klassen eller? Dom mobbar väl inte dej, de högfärdiga 08:orna?

2010-09-10 @ 19:22:32
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-10 @ 21:38:50
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: MissEscobar

Fin blogg du har :)

2010-09-10 @ 22:18:10
URL: http://brunettellu.blogg.se/
Postat av: Tina

Stället liknar karlskoga, där jag va me klassen för typ 2 år sen :P :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0