Shopping från Grekland

Fick önskemål om att visa upp mina grejer som jag köpte i Grekland när jag var och spelade EM där med landslaget och det är något som jag helt glömt bort för självklart ska jag visa er det....Jag fyndade ju faktiskt ganska rejält där!


Lila Converse (I MIN STORLEK SOM INTE FINNS I SVERIGE),kostade bara 450spänn...FYND!


Ett antal ringar för ca 30kr/st.


En grön cool klocka.


En sjukt användbar Adidas väska som är lätt att ha med sig till hallen eller när man bara ska slänga med sig något snabbt (har den inte hemma för tillfället så fick bli en bild från datorn på den istället).


Ett brunt snygg linne med nitar.


Och sist men inte minst min älskade svarta nitväska som jag fick för endast 150 spänn<3

Vilka fynd va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kollat på King size skor i Arlöv? Jag är själv "bara" 1,89, men har bautafötter och har köpt mina Converse där i storlek 48 och jag tror de har damstorlekar upp till 45, men de kanske inte har den färgen.

2010-09-11 @ 17:47:05
Postat av: Ina

åh....vilka snygga grejer du hittade i Grekland....jätte fin väska o nitlinne speciellt,sen gillade jag den där ringen med rosor.

2010-09-11 @ 22:15:32
Postat av: rebecka

wiii :) skitsnygg väska!:D

2010-09-11 @ 23:55:47
URL: http://lifeswhatyoumakeit.devote.se
Postat av: nästan lika lång

jag har 200cm säng har du oxå det? jag vill ha en 210cm, jag ligger alltid med fötterna utanför, blir det bättre med 210 eller är det samma skit. jag måste ha en längre. fryser om föttrna,

FRåga 2: Vad har du för storlek på dina lila convrs

Jag har 43 finns det att få tag på i sverige? vill också ha lila (snygga)

2010-09-12 @ 03:48:11
Postat av: Anonym

Vad har du för storlek på convercen ock vad har du för storlek på dina basket skor addidas som se bra ut jag har 43 på convers vad tror du jag ska ha på addidas basket skorna?

2010-09-12 @ 04:03:28
Postat av: jonna

Där jag bor nu har jag 210 säng men jag uppskattar en bredare säng mer ;) jag är 191 cm

2010-09-12 @ 16:46:52
Postat av: SSaRRaHH

fina sker du har köpt =)

2010-09-12 @ 17:09:30
URL: http://klarahs.blogg.se/
Postat av: Paulina

svar: Jag har lyxen och har fått en 230 lång säng här i södertälje,innan hade jag en vanlig säng och tyckte egentligen inte det var något problem men märker nu att det är skönt med en extra lång säng.

Mmm jag uppskattar också hellre en bredare säng typ 140/160, det vore skönt.

Jag har storlek 9 i mina converse, alltså 42,5 de passar mig även fast jag annars brukar ha 43 i andra skor och. Jag har inte sett sådana lila i Sverige i min storlek därför blev jag så glad när jag hittade de i Grekland. Men såg senast idag lila converse på intersport men såg ej om det fanns i så stor storlek.

Jag har alltid större storlek i mina basketskor så tror faktiskt mina adidas basketskor är storlek 44;)

Ha det bra!

Kram

2010-09-12 @ 17:27:38
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har läst nånstans att sängen ska vara minst 20 cm längre än en själv, så jag skulle behöva en på nästan 210.

230 lär ju räcka och bli över :-) Men jag får klara mig med den jag har som är 2 meter tror jag. Lär inte växa mer även om jag skulle vilja bli 190, låter bättre än 189, haha

2010-09-12 @ 19:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0