Hemma efter dagens spektakel


Jag och Katarina Andersson under matchen.

Tjena tjena!

Nu är debuten gjord i Telge!!! Det blev en mycket bra match från både oss som lag och mig tanke på att det här var vår första träningsmatch. Vi krossade Solna med 2 poäng haha som Binta i mitt lag så fint uttryckte sig. Var väldigt nervös innan men väl på plan kändes det bra...Man märker dock såklart jättestort skillnad på plan nu när man spelar mot och med så bra lag men det känns bara kul och känns redan som jag lärt mig jättemycket och kommer definitivt lära mig mer och förmodligen utveckals mer.
Efter matchen drog jag och mammis in till Stockholm men då affärerna inte hade öppet så länge blev det lite stress fram och tillbaka. Jag fick dock med mig ett fynd hem och det var hur mysigt som helst. Hann även spana in Marc Jacobs butiken och dregla lite på grejer där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0