1:a april

Freeeedag!!!! Kan inte med ord beskriva hur underbart!!! Dock inga speciella helgplaner mer än att det ikväll blir tjejmiddag! Fredags stämningen livar upp mitt lite mindre roliga hälotillstånd, ont i halsen och huvudvärk och har mått ganska dåligt hela dagen, men nu känns det lite bättre och jag har ju trots allt tränat 07.00 imorse(hos sjukgymnasten, mina knäövningar) samt överlevt skoldagen med prov och grejer så ska väl överleva kvällen också. Tyvärr så måste jag nu ta tag i min svensk uppgift som blivit uppskjuten (tack kära svensklärare!!!) länge men som måste in nu.
Någon som blivit  lurad idag förresten!?
Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: REBECCA

snygg blogg :)

Ska vi följa varandra via bloglovin? kram :D

2011-04-01 @ 16:22:02
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0