Shoppat rejält kan jag säga. Kanske inte s...

dsc02688 (MMS)

Shoppat rejält kan jag säga. Kanske inte ser så mkt ut med en liten påse men kan säga att den innehåller massa saker. Hittade massa på bikbok som hade 50%på allt idag. Affären va alldeles propp full och stod o köade hur länge som helst både till provrum o kassa. Men då typ halva affären var av människor man kände körde man lite teamwork för att de skulle gå snabbare. Visar er de sen,måste prova en del grejer som jag inte fick provat ordentligt där. Nu är jag på väg hem,lagom stressad då det snart är träning och givetvis ska det vara broöppning här i södertälje haha. Hörs sen. Puss


Kommentarer
Postat av: Liger

Shopping is good for health :) that's the latest research :)... sounds great :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0