Tjo!

Rätt stolt sitter jag nu i soffan efter att ha städat min lägenhet. Känns skönt faktiskt, behövdes efter att haft Claess som inneboende hos mig ett tag hihi (puss på dig Claess). Bjuder på en bild på mitt fina knä som så ofta som möjligt har ett stort isband runt sig som på bilden. Bilden togs dock för någon dag sedan för något väder för shorts är det inte nuuu, usch, kallt.
Annars så har skolan rullat igång, det mesta är sig likt där på skolan och nu är man igång igen, pepp!! Så mycket vettigt har väl jag att förmedla just nu. Ska nu slå på True talent och se vad det är för något...


Kommentarer
Postat av: Madde

krya på dig med knät! Ha det bra :)

2011-08-25 @ 17:00:46
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0