Klumpig tjej

Heejhej!

Varit rätt klumpig idag faktiskt. Åker iväg i tid till träningen idag och kommer på när jag är i hallen att jag glömt båda mina träningsprogram hemma. Fick sticka hem och hämta de och när jag sen börjar träna vrider jag i sista övningen till foten så den stukas. Jättelätt stukning så absolut ingen fara men ändå lite jobbigt och gör att jag nu måste tejpa den ett par dagar. Kommer sen  dessutom på att ja glömt kläder att ha efter träningen så där blev man ju rätt trött på sig själv ett tag...Men käkade sedan god middag hemma hos Claess och hade det mysigt där och ingen mer klumpighet av mig idag så nu är allt lugnt. Snodde en bild från min vän Louises blogg från när jag var i Malmö och hade myskväll med tjejkompisarna där. Jag fullt inne i vårt lilla spel med andra ord som vi spelade ett tag och som vi vann lätt.

Nu ska jag nog snart ta och sova! 
Puss


Kommentarer
Postat av: Ebba ahlqvist

Vad heter Louises blogg? kram <3

2011-12-30 @ 18:12:29
URL: http://ebbalinneaahlqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0