Ledig dag!

Igår hade jag och Claess mysig julshopping i huvudstaden. Hittade fina klappar till familjen faktiskt som jag tror kan passa. Riktigt mysigt faktiskt och ingen julstress där inte, inte från vår sida i alla fall även fast Claess kanske inte hittade riktigt alla de julklappar hon hoppats på haha. Idag har vi studiedag och dagen har bestått av sovmorgon, därefter gick jag och Claess och köpte god frukost och fikade sedan på lussebulle och varmchoklad. Nu har vi pluggat och fått undan två små arbeten och jag time:ade det perfekt då jag om en halvtimme ska iväg och rehaba hos Lasse. Perfekt! Senare idag väntar lagrträning och ikväll får vi se vad som händer.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0