Mys med Zahui

Freedag och långhelg väntar, studiedag på måndag och nu en fredagkväll som spenderas med Amanda i soffan. Tar chillet till en ny nivå och njuter av att bara äta av min goda (eller??!) mat jag precis lagade och kollar på idol. Rätt trött efter träningen idag faktiskt, känns så bra att få börja göra mer och mer med mitt knä nu och idag kändes det extra bra när jag sprang och hoppade. Har dock lite ont i knäet nu men det är fullt normalt och något man vant sig vid. Men allting går framåt och det känns så bra...Nu får Amanda typ skrik utbrott här bredvid, får kanske ta hand om tjejen och se vad som händer. Glad är hon i alla fall!

Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0