Stockholm igår

Var i Stockholm och julhandlade lite med Claess igår igen...Så mysigt så mysigt. Men förutom lite julklappar så behövde jag även köpa ett par byxor då alla mina byxor på senaste tiden har börjat gå i sönder. Hittade ett par jättebra på Bikbok faktiskt, ett par svarta tighta jeans, det behöves kan jag säga! Fick även med mig en snygg blå blus, även den från Bikbok. Sedan blev det lite julklappshandling och har nog aldrig varit ute i så god tid för nu har jag bara 3 små julklappar kvar att köpa

Kommentarer
Postat av: My

Får man fråga vilken storlek jeansen är? :)

2011-12-10 @ 16:31:47
Postat av: Ina

Så snygga kläder du köpt.Varför undrar man vilken storlek tro? Man köper väl den storlek man behöver?

Du kommer att bli jättefin i det<3

Waow, nästan köpt alla julklapparna redan!!!!Det är mer än alla vuxenpoäng som finns!!!!!

2011-12-11 @ 11:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0