Söndag

Tja mina läsare!
Ligger just nu och chillar i soffan och ska snart laga lite lunch vilket också blir frukost då jag inte orkat äta det efter att jag vaknat haha. Gårkvällen blev lite speciell men det var kul och jag fick reda på att de tydligen finns människor som är både fega och egoistiska men det är ju deras problem så jag bryr mig faktiskt inte.
Bara några dagar kvar i skolan som känns riktigt skönt. Inget plugg heller som måste lämnas in innan jul utan just nu är det sista julklappsköpen och julmys som är i fokus. Ska bli riktigt skönt att komma hem till jul faktiskt, saknar min familj och det ska bli så mysigt!
Inte mycket julstämmning hos mig här heller i min lägenhet haha..borde kanske steppa upp lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0