7 veckor kvar...I can do it!

Det här är inte bara ett papper, detta kommer från och med nu bli min bästa vän och ska hjälpa mig att vara tillbaka på planen så fort som möjligt. Har nu tillbringat ca 1 timme med vår fysio och haft el i knäet (låter farligare än det är, ni som idrottar vet nog vad jag menar) och försökt få igång musklerna vid knäet igen för nu ska jag göra massa övningar för att det ska bli bra igen. Såg redan lite resultat efter el och lite rörlighet så troligtvis är det en blödning jag fått i knäet och det innebär att det tar 6-8 veckor innan det läker. Däremot kan jag vara tillbaka tidigare om min funktion i knäet bara är bra och det ska det bli m.h.a. de här övningarna. Ska magnetrönka mitt knä på måndag eller tisdag för att få bekräftat besked för att vara på den säkra sidan. Säsongen är slut om ca 7 veckor så jag har mycket jobb framför mig, ingen tid att spilla...Nu blir det övningar framför Let's dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0